Klubbhoppning på Bull

2012-04-29 @ 15:30:05 | Rebecka • Tävling | © DailyHorses 2013
Tävlade som ni vet LD och LC idag och det gick ju riktigt bra!

LD
Han var lugn och sansad, hoppade jättefint även om jag la honom fel ibland. Jag kunde ridit bättre men är nöjd med rundan och fick ju snabbaste tiden även om vi inte satsade någonting!

LC
Här hade jag en pigg ponny att hålla koll på. Jag red inte jättebra här heller med tillsammans löste vi det även om det gick liiite för fort.. Han snuddade några bommar men de låg kvar och efter en uselt riden omhoppning av mig (med tappade stigbyglar och allt möjligt) så vann vi denna också, superponnyn!

Jag kunde gjort betydligt bättre ifrån mig men Bull hoppade prima. Måste verkligen lära mig att bedömma avstånden bättre, men det är något vi tränar på i längden! Nu är vi nöjda och glada båda två! :D


Har klickats upp mot 400 bilder på oss idag så ni har att vänta.. Dock behöver de redigeras (de i ridhuset blir ganska mörka) så ni får dem i omgångar. Dessutom bjuder vi självklart på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback