Förbereder inlägg

2012-04-08 @ 19:51:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kommer ha mängder med skolarbete att göra i veckan, eftersom jag gjort så lite som möjligt nu under påsklovet. Har verkligen märkt att jag behövt ett lov att vila på men nu sätter det alltså igång igen. Därför sitter jag nu och skriver inlägg för kommande vecka, så kan jag bara kika in med lite "live-inlägg" då och då när jag har tid. Dags att lägga massa krut på skolarbete och Bull!

Det är iallafall skönt att vara ledig imorgon också, men ska ändå börja redan då. Ska bli lite genomridning av Bull i ridhuset eftersom vädret ändå ska bli uselt och sedan ska jag sätta mig och förbereda svenska nationella talet. Matte behöver det också pluggast, samt engelska. Wohoo, vad taggad jag är.. Eller?


Förresten så blev jag ganska glad av att se dessa bilderna på mig och Kuhs från klubbdressyren. Jag vet lite jag behöver ändra i min sits men Kuhs gick faktiskt i hyffsad ärlig form väl inne på banan. Jag behöver ha upp och vrida om handen och Kuhs behöver bli av med lite mage innan vi är ett komplett dressyrekipage men annars så, är jättenöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Johann

Härlig blogg! Har du skola? Själv har jag lov!! :)

2012-04-08 @ 21:22:38
URL: http://jojjohannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback