Få en bättre blogg #1

2012-04-08 @ 18:41:22 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag har delat in detta i flera delar så ni kommer få ett tips i varje del. Ideén är inte att tipsa dig om hur du ska få många läsare till din blogg, men med en bra blogg kommer oftast läsarna. Detta är alltså tips på hur din blogg ska bli bra så att fler fastnar för den, mest baserat på vad jag tycker!


Tips nummer 1
Var dig själv. Ja, det är ofta folk säger det där men det är så otroligt viktigt. Det finns inte ett ord jag skrivit som jag egentligen inte står för och jag är mig själv, och så ska det vara. Dela med dig av DINA åsikter och inte av någon annans. Tycker du att vojlock är finare än schabrak så stå för det (väldigt basic exempel men ni förstår) och låtsas inte göra något annat bara för att majoriteten kanske gör det.

Jag tror att ni förstår poängen och sålänge du skriver det du vill skriva, så kommer din blogg vara personlig. Och en personligare blogg blir oftast en roligare blogg, i jämförelse med en platt och tråkig blogg utan känslor åt varken höger eller vänster. Visa dina åsikter för det är dem som är så viktiga!


Kommentarer
Postat av: Elin

Håller helt med ! :) <3



Vill ni göra ett länkbyte/blogglovinbyte ? <3

Kramkram / Elin :D <3

2012-04-08 @ 19:16:53
URL: http://bohus.blogg.se/
Postat av: Elin

Sådär nu följer jag er ! :) <3

2012-04-08 @ 19:32:38
URL: http://bohus.blogg.se/
Postat av: Elin

Det håller jag med om! Det är så tråkigt att t ex läsa en blogg som inte har några egna åsikter - Om någon storbloggare skriver att den hatar bruna hästar (Okej, konstigt och dåligt exempel XD), så skriver den också det.

Det är inte kul att läsa, man måste ju få ha sina egna åsikter och kunna stå för dem..

2012-04-08 @ 20:43:24
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback