Det är väl bara en vanlig piké?

2012-04-10 @ 11:42:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hur otroligt dyr kan en liten piké vara egentligen? Var förbi Charlies förra veckan och hittade (bland annat) dessa smarriga pikéerna som jag GÄRNA ridit runt i senare i vår och i sommar. Men sedan tar man en kik på prislappen och får snopet gå därifrån...


Det är ingen nyhet att ridkläder är otroligt dyrt och jag gillar det verkligen inte! En vanlig vit piké går att köpa på H&M billigt och samma sak med stickade långärmade tröjor. På Charlies finns det en helt vanlig långärmad tröja från Pikeur för 600 kronor medan jag köpte min svarta tröja för 50 kronor på JC. Ska faktiskt börja kolla i vanliga butiker efter sådanna basic saker, istället för att köpa på en hästsportsbutik för det trippla priset!

Den svarta tröjan fick jag för 50 kronor på JC, ett riktigt kap!


Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Håller med! Det suger att priserna är så sjukligt höga!! Passar på att köpa snygga och billiga ridbyxor när jag är p gekås haha som vardagsbyxor funkar de alldeles utmärkt! :)

2012-04-10 @ 15:16:45
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: Malinda ;)

Ni har inte haft hiss & diss och typ hot or not på väldigt länge :P Det skulle vara roligt om ni började med det igen :D

2012-04-10 @ 20:00:00
URL: http://ponnypiggelin.blogg.se/
Postat av: Sara

Vill bara att ni ska veta att jag gillar eran blogg jättemycket, så bra varierande roliga inlägg osv! Ni är superduktiga bloggare! :D

2012-04-10 @ 21:16:45
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback