Dagens planering

2012-04-13 @ 10:19:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har en del att göra även idag, dock inte jätte mycket vilket ska bli skönt!
Börjar dagen med att ta bussen ut till Bankeryd för ännu en dag på praktiken. Först en del stallarbete och sedan ridning lite senare. Ska bli lika roligt som alltid att åka ut till Jenny och jobba lite!
Efter det är det raka vägen till Jfk som gäller då det är hoppträning i hoppspecialen som gäller! Rider antagligen Boy idag då det är tävling nästa helg och jag behöver känna lite på honom och han behöver hoppa igenom ganska ordentligt för omväxlingsskull.

Ska bli en kanon fredag som alltid men nu ska jag äta innan jag beger mig iväg mot bussen! :)


Mindre smickrande bild dock..


Kommentarer
Postat av: julia

Vill du/ni synas för alla mina läsare?



http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/2012/april/vinnarna-en-sista-omgang.html#comment



(Detta kommer bli den roligaste omgången med ett litet pris som är en länkning i menyn. !

2012-04-13 @ 11:46:39
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback