Dagen

2012-04-04 @ 18:16:12 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som ni märkte så gick det inte att logga in på blogg.se i morse så hann därför inte att skriva några tidsinställda för dagen. Nu funkade det iallafall vilket var väldigt skönt!

Åkte som sagt till Bull och tränade för Veronica. Gick riktigt bra, bästa träningen hittills och fick en bra känsla från början (kan berott på att Veronica red honom först, haha). Riktigt härligt när han tar signalerna för skänklarna som att han ska ställa, böja och ta stöd på bettet istället för att bara springa iväg och spänna sig. Så länge man har honom avslappnad så fungerar det ganska bra men det är lättare sagt än gjort.

Sedan mockade jag och gjorde maten till Bull och en annan häst i stallet som jag hjälpte till med idag, och sedan tog jag bussen hem. Nu har jag tränat och ska snart ta tag i lite plugg för att känna mig extra duktig idag. Resten av kvällen sedan går nog åt bloggen som det ser ut nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback