Träna på gym

2011-09-08 @ 08:08:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som jag skrev igår så hade jag en grym träningsverk i mina ben då. Detta är enbart för att jag inte tränat ordentligt på jätte länge. För ungefär ett år sedan slutade jag att spela handboll. Innan dess tränade jag tre gånger i veckan och höll igång både kondition och styrka. Men nu har jag tappat träningen helt och då även tappat all kondition och styrka.

Har länge funderat på att börja gymma igen och komma igång så smått igen. Men har aldrig riktigt tagit tag i det. Nu har skolan börjat igen och de har en jätte bra ide om hur de ska lägga upp idrotten. Vi ska nämnligen få träningskort så att vi får vara där och ha vår idrott så att alla kan jobba med de som just de behöver! Så nu ska det äntligen börjas träna här igen!

Tränar ni något utanför ridning?


Boy får stå för bilden :)



Kommentarer
Postat av: anonyma moa

Visst är bilden härlig! :)



SJukt fin blogg! följa varandra?

Ja jag brukar springa 2,5 km men när jag var i malmö så sprang jag 5 km ungefär på 27 min tror jag att det var. :) stolt!

Haha men sen så brukar jag träna magmusklerna har ett mål fram till jul så ska jag kunna göra 55 sitaps(stavs?!)

Och jag kan göra 25 så tror det kommer att gå.

Är enliten tränings nörd :)

2011-09-08 @ 08:32:16
URL: http://ryttarliivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv.Tack ;)



Nice bild...

2011-09-08 @ 08:51:54
URL: http://bexisas.blogg.se/
Postat av: linn

Sv; Taack! Er blogg är också super fin :)

Kram Linn

2011-09-08 @ 10:20:59
URL: http://linnmig.blogg.se/
Postat av: Emma

Tränar tennis på vintern, friidrott på sommarn+ springer ;)

2011-09-08 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback