Sen kväll

2011-09-09 @ 23:18:12 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom inte ifrån stallet förens lite efter tio ikväll. Vi har fixat lite in för imorgon och jag har även knoppat min häst och tvättat hennes rumpa så att den är vit och fin tills imorgon! Sedan hjälpte vi även till att bygga banan inför vår klass imorgon. Rätt bra för nu har vi redan gått banan någongång och sedan repeterar vi det imorgon bara ;)

Har aldrig knoppat Sanni innan men idag var det dags och hon blev riktigt snygg i det!
Här är en bild på hennes man innan jg gjorde något alls med den:


Den står lite åt alla håll och är inte speciellt vacker :P

Här är den knoppad lite snabbt men inte friserad ännu:





Som sagt, lite slarviga knoppar får nog göra om dem lite imorgon om jag känner ponnyn rätt ;)

Mer om min dag får ni läsa om imorgon nu ska jag fixas lite inför imorgon och sedan sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback