Nervös

2011-09-08 @ 12:41:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Helgens tävling närmar sig och jag börjar bli nervös. Eftersom det är Sannis allra första Lokalhoppning så har jag ingen anning om hur hon kommer att reagera när hon kommer in på banan. Visst hon har tävlat en del klubbhoppningar men det är långt ifrån samma stämning och typ av hinder. Förhoppninsvis sköter hon sig lika bra som på klubbtävlingarna men det finns lite olika utgångar på detta så som jag ser det.

  • Antingen ser hon det som en klubbis och gör det hon ska och sköter sig
  • Hon kan också vara rädd för allt och fjanta sig, om hon gör det finns det stor risk att hon börjar bralla och bocka och då kan jag lova att jag inte har mycket att säga till om utan kommer att få tugga grus
  • Höjden kan också vara ett problem. Hon har bara startat ett antal 80 klasser och enbart en 90. Nu ligger höjden på 85 och med hennes vackra sommarmage kan det bli jobbigt. Men jag tror hon hoppar frågan är bara om hon väljer att snstränga sig så pass att hon lyfter på benen eller inte..

Som ni kanske märker är jag rätt nervös :P Men jag ska göra mitt bästa för att rida som vanligt och då kommer hon förhoppningsvis att sköta sig! Ni får läsa om hur det gick på Lördag eftermiddag :)


Min och Sannis allra första tävling. Ca 2,5 år sedan nu tror jag :)



Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON

SV; Ja! :D



2011-09-08 @ 14:04:46
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Anonym

KÅÅÅÅ -.-'

2011-09-08 @ 14:14:42
Postat av: Natalja

Men va snygg ponny :D Jävligt häftig färg!

2011-09-08 @ 18:36:59
URL: http://nataljas.blogg.se/
Postat av: emelie

Fin bild, och riktigt snygg ponny >:D

2011-09-09 @ 10:05:10
URL: http://teamemelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback