Lugn dag

2011-09-21 @ 19:31:36 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det böev en lugn dag för Flechen och mig idag också då jag fortfarande inte känner mig helt frisk även om jag vart i skolan och så. Så det fick bli ännu en barbacka tur på hackamoret men denna gången på banan. Vi jobbade lite i skritten men skänkelvikningar både på rakt spår och på diagonalen. Han skötte det prima så kände inte att jag behövde göra fler. Kunde itne låta bli utan lät honom även ta några varv i trav och galopp utan att kräva något av honom bara för att han skulle få röra lite på sig iallafall :)


Finaste plutten♥


Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Hahah ja! :D

Allt bra? :D

2011-09-21 @ 20:07:32
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback