Longering

2011-09-03 @ 21:56:19 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Elisa ska promeneras och longeras om vartannat, en gång varannan timme. Idag skulle jag longerat henne klockan 9 men jag är ju som jag är och kan inte låta bli att försova mig när det är någonting viktigt jag ska göra.. Jag är totallt hopplös ibland!

I alla fall så longerade jag henne vid kvart i 4 ungefär, efter att ha släppt ut lite ponnyer i hagen. Efter 20 minuter i skritt och trav gick hon faktiskt helt okej på benet och det var betydligt smalare än det varit innan. Det är skönt att det blir bättre nu när jag varit så orolig över henne sedan i torsdags!




Benet är ju fortfarande tjockt men bättre än vad det var i torsdags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback