Lite rörigt?

2011-09-15 @ 18:06:15 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har fått ett önskemål om att vi ska skriva ett inlägg var om alla hästar vi rider då det tydligen har blivit lite rörigt för en del läsare att hålla koll på det. Det kan vi helt förstå då vi har en del del hästar som vi rider på. Men ni kan vänta er dessa inlägg senast under morgondagen! Vi ska göra det bästa vi kan för att reda ut detta åt er.
Om ni inte kan vänta kan ni alltid trycka på dessa ikoner i menyn till vänster där ni kan läsa mer om oss själva och de hästar vi rider :)







Kommentarer
Postat av: Karro

sv: Åh, tack! :) Ja, min kompis failade texten åt mig (y) sj har jag ingen aning om hur man gör, jag har försökt att fixa det men det gick inget bra xd

Kvalitén på bilderna i headern blev tyvärr urkass men bilderna är fina, hehe :)

2011-09-15 @ 19:59:13
URL: http://karolinaorauni.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv, taack! :) Fin blogg!

2011-09-15 @ 20:47:36
URL: http://equestrians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback