Kort dag på praktiken

2011-09-08 @ 15:39:56 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Imorse släpade jag mig upp ur sängen och begav mig av mot praktiken trotts att jag inte mådde helt bra. Började med de vanliga stallsysslorna, släppte ut hästarna och mockade. Sedan red jag jonna och lotten ut på varsin häst. Det blev en ganska lång sväng med mycket trav och galopp. Jag red Wiran, en av Ericas lite nyare hästar. Hon kan vara lite busig ibland och försöka bocka i skogen men idag skötte hon sig bra även om hon var jätte pigg. Bockade bara en gång vilket är typ nytt rekord ;)

Eftersom jag inte mådde helt bra lät Erica mig sluta tidigt så jag tog bussen hem vid 12. Nu ska jag samla lite krafter så jag orkar med morgon dagen :)


Har inga nya bilder från idag så ni får en gammal på Bonnie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback