Gotti

2011-09-02 @ 08:48:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Häromdagen red jag en häst som heter Gotti. Det är Annas häst, en tjej som är med i teamet, hon var även med i Falsterbo. Gotti är en femåring som tävlar 1.10 är osäker på om han har startat 1.20 men jag tror det..
Hursom helst så är han en kanon fin häst som har stora förutsättningar!
Jag red inte så mycket eller länge då jag aldrig ridit honom innan och han skulle ta det lite lugnt. Det var otroligt nyttigt att rida honom då man verkligen behövde rida varje steg och ha sin egen balans för om man inte hade det så vinglade han lite. Han är väldigt känslig så man måste verkligen rida mjukt men ändå med ett bra stöd. Det var jätte roligt att rida honom och jag kände efter en enda gång hur mycket det gav! Han ska stå i Fleches stall ungefär en vecka innan hans ägare kommer tillbaka från Rom :)

Har tyvärr ingen bild på Gotti men ska se om jag inte kan fixa det i helgen.


Kommentarer
Postat av: Tova

Åh fin blogg ni har :D Jag älskar er design hehe ^^

2011-09-02 @ 10:22:48
URL: http://tovaeivinsons.blogg.se/
Postat av: RebeccaV

Kul att det gick bra!:)



Glöm inte att ni fortfarande kan skicka in bilder till veckans outfit!:)

2011-09-02 @ 17:44:16
URL: http://allroundhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback