Förföljd av älg..

2011-09-26 @ 07:17:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Red ut på Eliza även igår för att hålla hennes ben i rörelse så att de inte blir så himla stort. När jag och Julia som red med mig ut kom ungefär halvvägs så träffade vi tre andra tjejer som berättade att de träffat på en älg lite längre fram.. Tydligen hade den inte alls velat flytta på sig och stod mitt på ridvägen. Så vi som var tvugna att rida pga Elizas ben fick rida en omväg för att inte behöva rida förbi älgen. Dock var vi livrädda båda två resten av ridturen. På väg tillbaka kan jag svära på att älgen stog i skogen för Oline var livrädd för något i skogen och var jätte spänd och tittade som hypnotiserad in bland träden.. Men vi överlevde så ska väl vara nöjda för det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback