Rätt känsla

2011-09-20 @ 20:49:40 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Efter helgens tävlingar känner jag att jag verkligen har fått tillbaka rätt känsla när det gäller hoppningen iallafall. När jag red Sanni hade jag både Sanna och min ridlärare Veronica som tjatade på mig och jag kände att jag verkligen red ordenligt och efter rundan var jag nöjd med min insats och det jag gjorde. Och det var väldigt väldigt länge sedan jag kände mig nöjd när jag red och att veta att jag gjort mitt allra bästa. Den känslan höll jag kvar igenom min andra ritt med Boy och red likadant. Det känns så himla bra att vara tillbaka att äntligen känna att jag kan det jag håller på med och vet att jag visade det i Söndags. Framför allt bevisade jag för mig själv hur bra jag kan rida, nu ska jag bara hålla kvar vid den känslan!


Älskade ponny, det var tack vare henne jag äntligen hittade tillbaka till rätt ridning igen♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback