Banträning

2011-09-03 @ 22:05:46 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Imorgon håller klubben i en banhoppning då de bygger upp en bana med klubbens tävlingshinder och låter medlemmarna hoppa den gratis. Så jag tänkte köra dit Flechen imorgon så ska han få vara med och hoppa lite! Det var rätt länge sedan jag hoppade honom ordentligt så det ska bli roligt att göra det igen! Vi åker vid halv 10 imorgon och Beckis ska med så det blir både bilder och filmer när jag väl kommer hem igen :D


Gammal hoppbild på mig och monster♥♥


Kommentarer
Postat av: Danielle

sv; Hejsan, våran blogg heter frysmärkt pga våra ridtravare, varmblod :) Är det här din travare du pratade om? Ser riktigt fin ut, väldigt snygg kropp och har fin hoppteknik! :) Skulle du inte kunna göra ett inlägg och visa lite mer? Vore väldigt intressant :D

2011-09-07 @ 19:45:01
URL: http://frysmarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback