Trött tjej

2011-10-17 @ 10:27:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är ganska trött och väldigt mör i kroppen efter denna fullproppade helgen. Red 2 gånger på fredagen (Chico och sedan hoppträning på Sune), 3 gånger på lördagen (tävling, 1 klass på Sune och 2 klasser på Kuhs) och 1 gång på söndagen (Alvira) så nu har jag endel träningsverk kan jag lova.
Får se om det blir något stall idag, beror på hur mycket läxor vi har att göra, men om jag ska upp så blir det att kolla på en hoppclinic med Erica som Hanna praktiserar hos. Kommer nog bli super så jag hoppas jag hinner med den!


Jag och pluttis från i helgen! ♥


Kommentarer
Postat av: majja

sv: Tack! Kan inte annat än hålla med :)

2011-10-17 @ 20:25:00
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback