Träningsverk

2011-10-05 @ 18:30:30 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Igår cyklade jag till och från skolan, hade gympa i skolan, cyklade till och från stallet och red dessutom Mio, så nu har jag ganska mycket träningverk. Jag vet inte hur många gånger jag nämt att jag har träningsverk men det är ganska ofta. Kan bero på att jag inte tränar regelbundet utan rider bara 1 eller 2 gånger i veckan och sedan gympan i skolan 1 gång i veckan.

Borde verkligen sätta igång med lite mer träning. Funderar på att träna på gym en gång i veckan och simma en gång i veckan för att få igång alla möjliga muskler men ortopeden har sagt att jag borde ut och jogga tre gånger i veckan ungefär och jag vet inte om jag skulle hinna med allt det och dessutom vara i stallet så mycket jag vill.

Får se hur jag gör, men nu ska jag iallafall dra ut på en kort joggingrunda trots träningsverken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback