Svar ang. uppdatering

2011-10-20 @ 15:17:34 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Svar:
Tack så jätte mycket och vad roligt att höra att du tycker om den!
Jo, det är så att jag har lite fullt upp just nu. Håller på att leta ponny till mig och har dessutom massa i skolan. Har lite svårt att hinna med mycket uppdatering och dessutom händer det inte mycket annat än provridningarna i mitt hästliv just nu. Jag lovar att ge er allt som händer med ridning och så men mycket mer hinner jag inte med, tyvärr!


Ikväll blir det iallafall fullt med häst! Ska rida ut 2 gånger, först med Skrållan och sedan med Sune. Efter det blir det voltige-träning igen och självklart får ni uppdatering om alltihop såfort jag kommer hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback