Sannis tävlingsdag

2011-10-15 @ 21:23:48 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sanni fick vara med idag också för att få lite mer rutin och eftersom hon har tyckt det vart så himla roligt med hoppningen nu den senaste tiden! Så hon fick vara med i LC+5 vilket blev 85 cm för henne.
Eftersom hon var så himla konstig på hemma plan sist så var jag väldigt nervös inför hur hon skulle reagera idag. Och sedan har jag ju som vanligt min grymma koll och kommer grymt sent till framhoppningen och hinner inte hoppa fram mycket och har ingen som hjälper mig utan får göra det själv men sanni laddade jätte fint på hindren så det var bara att driva och hålla i sig. Sedan väl inne på banan tog jag extra mycket tid på mig för att låta henne verkligen kolla på alla hinder. Efter att ha slängt ett öga på dem brydde hon sig inte mer så det kändes skönt. Dock fegred jag väldigt mycket i början då jag väntade samma reaktion som sist då hon flög i luften och försökte slänga av mig mest hela tiden. Men nu var hon jätte snäll och tittade inte på något. Dock rev hon ettan ganska grovt och även trean. Men efter det kände jag att ne nu jävlar rent ut sagt och började rida på riktigt och då hoppade hon upp sig jätte fint och var kanon duktig och nollade resten!

Så jag är nöjd med henne med tanke på omständigheterna. Framförallt är jag väldigt nöjd med att hennes hjärnspöken äntligen försvunnit och att hon nu går att komunicera med inne på banan ;) Att hon rev gjorde inget idag eftersom det var helt mitt fel. Hon skötte sig bra och jag är jätte nöjd med hennes insatts ♥




Hon kommer alltid vara världens finaste i mina ögon♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback