Regn regn regn

2011-10-06 @ 20:58:36 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Gud vad det har regnat idag! Helt sjukt verkligen. När jag kom upp till stallet regnade det fortfarande så jag tog in flechen så fort jag kom så att han skulle hinna torka lite. Valde att skritta en sväng barbacka då varken jag eller Flechen kände för att rida något längre pass i ovädret. Flechen som hatar regn gick mest på snedden och var inte alls speciellt glad. Så vi red inte länge men en liten sväng blev det iallafall.

När jag sedan hade tränsat av och skulle gå till sadelkammaren sken solen -.- jätte kul att ha suttit och ridit i ös regn en halvtimme när sedan solen väljer att titta fram. Min vanliga tur antar jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback