Provridningarna

2011-10-16 @ 19:20:22 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Provred ju en liten ponny som heter Chico i fredags och idag red jag en annan som heter Alvira. Hanna följde med på båda provridningarna, både som hjälp för mig och för att fota och filma.

Chico:




Jättetrevlig, pigg och söt liten ponny med hoppglädje upp till öronen! Med lite arbete, ganska villig i dressyren också. Känns ju alltid lite konstigt när man rider en ny ponny och jag hade alldeles för långa tyglar tills Hanna skällde lite på mig, haha!

Alvira:




Söt ponny som man var tvungen att rida i varje steg. Riktigt trevlig, med härlig galopp och fint steg!

Det är dessa jag ridit hittills och på söndag (om en vecka) blir det ytterligare en!


Kommentarer
Postat av: klaraaaa

jag såg den ponnyn chico på en tävling förra helgen och den stannade ut sig i båda klasserna :s tvärnitningar... tänkte att du ville veta det.

2011-10-16 @ 20:52:51
Postat av: Sara

Fina! :)

2011-10-19 @ 16:24:42
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej. Jag undrar vem som ägde Chico innan när du provred honom?

2013-07-16 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback