Nödvändig shopping

2011-10-02 @ 23:50:32 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Åkte ner en snabbis till Charlies i förmiddags för att kolla på både nya ridstövlar och ny väst eftersom stövlarna är för små och dessutom trasiga och västen är alldeles för liten.

Fick med mig både nya stövlar och ny väst hem, båda i samma modell som jag redan har fast den nyare versionen och rätt storlek!


Richmond High Rider ridstövlar.


Riders Company säkerhetsväst.


Fick även med mig de svarta ridbyxorna ni ser på bilderna med stövlarna. Har velat ha ett par vanliga billiga svarta ett tag så nu fick bli dessa i en modell jag redan har, fast då i brunt. Riders Company, de också!


Kommentarer
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Galet fina ridstövlar! Älskar snörningen vid vristen:)

2011-10-03 @ 09:17:43
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback