Monster

2011-10-05 @ 18:59:09 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Flechen fick gå lite på banan idag då det fortfarande blåser grymt mycket ute och jag ville inte ge mig ut i skogen då. Han var jätte fin i traven och galoppen, han börja bli jätte mjuk och fin i kroppen nu och det är jätte kul! Dock hade vi lite problem med rakriktning idag. Började krångla lite i traven men där lyckades jag rama in honom såpass att han gjorde det bra. I galoppen däremot kom problemen. Han krnglade och trixade och försökte byta galopp och gud vet allt. Så det blev mycket galopp på fyrkanten för att rätta till detta. När han gjort det bra två gånger i varje varv nöjd jag mig där och travade av honom. Åter igen var han kanon fin!


Fulingen är i toppform, lite rund om magen bara kanske :P


Kommentarer
Postat av: Christel

Sv: Tack så jätte mycket :) <3

2011-10-05 @ 20:11:04
URL: http://ponnylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback