Inte en ledig sekund

2011-10-14 @ 15:22:43 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom precis hem från skolan och strax kommer Beckis och hennes mamma och hämtar mig så vi kan åka och titta på ponnyn som becka ska provrida. Efter det blir det raka vägen upp till jfk för en hoppträning på Sanni som jag hoppas går bättre än den i måndags :P Efter det har jag lovat att bygga om lite i framhoppningen tills imorgon. Efter det måstejag sedan tvätta mina båda hästar och knoppa dem. Så det kommer bli en lååååång kväll...


Ful sanni♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdat. halåå??

2011-10-15 @ 15:41:31
Postat av: Linn

Hej! :) Gör du fortfarandra headers? :)

2011-10-15 @ 16:26:30
URL: http://kellyochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback