Helgens planer

2011-10-11 @ 09:35:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
I helgen är det mycket häst pågång!
Direkt efter skolan på fredag drar jag med mig Hanna för att provrida den första ponnyn. Ska bli riktigt spännande och roligt! Självklart kommer ni få uppdatering om det.
Sedan bär det av direkt upp till ridskolan för att rida lektion på finaste Sune, inför helgens tävling!

På lördag är det alltså dags för tävling! Ska hoppa förklassen (LD+5) med både Sune och Kuhs och sedan i lagklassen (LC+5) har jag Kuhs. Förhoppningsvis blir vi felfria med laget, eftersom det är på hemmaplan och där är det ju alltid kul att briljera!

På söndagen ska jag stå funktionär hela förmiddagen eftersom det då är regional hoppning för ponny. Efter funktionärsjobbet blir det ut för att provrida en ponny till. Får hoppas på att Hanna följer med då också! :)


Jag och lillsune från förra lokala!


Kommentarer
Postat av: amanda

Svar: Tack så mkt! :`)



Ponnyn på bilden liknar min gammla ponny som jag hade! :D Trodde först det var han xD

2011-10-11 @ 20:24:05
URL: http://stallsm.blogg.se/
Postat av: Frida♥

Lycka till på tävlingarna. Sune e såå himla sööt hoppas det går bra att hoppa med honom och Khus såklart oxå. Ni lägger väl ut resultatet osv på bloggen va!? :)♥

2011-10-11 @ 21:19:52
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Spännande! :)

2011-10-11 @ 21:21:13
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/
Postat av: sofia

Sv: TAck tack! :D



kram

2011-10-12 @ 15:06:13
URL: http://teamrs.blogg.se/
Postat av: Siri

hur gick provridningen? :)

2011-10-15 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback