Extra helg?

2011-10-10 @ 12:58:43 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag hade vi en lektion i skolan (från 10.35 till 11.55) och sedan slutade vi. Imorgon är det studiedag och vi har alltså inte ordentlig skola förän på onsdag! Riktigt skönt, om jag får säga det själv.

Imorgon hade jag planerat att dra mig på shoppingrunda till Hööks och Charlies, mest för att jag har tid och för att det är en hel del grejer som inte vore helt fel att ha hemma i garderoben!
Resten av dessa dagar kommer gå åt till både plugg men även endel i stallet. Ska ta och se om jag behöver göra något åt mina småponnyers manar innan på lördag då det är tävling på båda två! LD+5 med både Kuhs och Sune och sedan lagklassen (LC+5) med Kuhs! :)




Kommentarer
Postat av: Emma ♥ Lydia

Sv; Jag följer er nu jag med! Tack :)

2011-10-10 @ 13:11:20
URL: http://youngrider.webblogg.se/
Postat av: Frida♥

Hej! :) Jag går på Jfk, jag är skötare på Sune...

Hoppas det går bra i helgen! <3 Jag undrar vilken skola ni två går på? För en som jag känner går på Tenhult häst linje, Hon heter Ellinor :D

2011-10-10 @ 17:27:33
Postat av: Ebba

Fina blogg ni har! :)

2011-10-10 @ 22:04:25
URL: http://ebost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback