Basmaskinkörning

2011-10-23 @ 22:12:27 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Imorgon bitti åker jag iväg med skolan för att åka och köra allt från traktor, fyrhjuling och hjullastare. Inte speciellt roligt alls då de tvingar oss att vara borta i 3 dagar!! Inte roligt alls och jag vill verkligen inte åka men har inte mycket val då jag inte får godkänt i den kursen om jag inte åker.

Jag ska ta med mig datorn dit så förhoppningsvis så har dom internet så att jag kan blogga som vanligt och om de inte har det så ska jag försöka blogga lite genom telefonen. Vi får se hur det blir helt enkelt!


Som tur är så är Sanna hemma så hon kan ta hand om monster medans jag är borta :)


Kommentarer
Postat av: Siri

Sv; Tack så mycket!:)

2011-10-24 @ 10:14:53
URL: http://sirieinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback