Stockarna på Boy!

2011-11-04 @ 19:35:27 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag var vi som sagt ute och hoppade stockar på lektionen och jag fick Boy precis som jag ville eftersom Sanni är helt galen och bara bockar när vi ska hoppa naturhinder. Boy var inte helt taggad till en början utan ganska lam men det tog inte jätte lång tid att liva upp honom så pass att han taggade på ordentligt mot stockarna. Hopade en liten slinga som vi alltid gör och den tog han kanon bra. Sedan red vi iväg en bit bort för att hoppa lite andra stockar och då fick jag den lysande idén att fråga vår ridlärare om vi inte fick hoppa en av de lite större stockarna. Menade med mest på skämt men hon gick hur som helst med på det så det var bara att ladda och styra. Första gången var boy väldigt skygg för den men efter att få ha nosat på den hoppade han jätte fint! Duktig pojke! Han tyckte det var grymt roligt och jag tyckte det var minst lika kul som han! Det är sånt man lever för ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback