Markarbete för Sanna

2011-11-25 @ 14:11:45 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag börjar ju Stockholmhorse show så alla ridlärare har fått som personalresa att de får åka upp dit under dagen och titta. Detta resulterar ju i att vi itne har någon ridlärare idag på markarbetet. Så därför ska vi rida för Sanna idag, (ägaren till Fleche.) För mig är det väldigt bra då det är hon som lärt mig rida på riktigt och sedan har jag ju alltid ridit för henne och tittat när hon rider så vi rider lite på samma sätt. Så det brukar gå jätte bra när jag rider för henne så jag hoppas att det blir det idag ockå! Ska bli jätte kul att få rida för henne igen för det var faktiskt ett tag sedan jag red för henne på någon annan häst än Flechen:)

Förhoppningsvis får jag Boy eftersom vi ska tävla dressyr nästa helg.....


Fin Boy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback