Låsning i axeln

2011-11-25 @ 14:19:27 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Var och på gymmet idag med skolan och efter jag hade gymmat klart och skulle stretcha så lyckades jag på något extremt dumt sätt låsa min axel eller något. Känns typ som en nerv som kommit ikläm eller något likanande men den släpper inte utan gör jätte ont! Det är ju verkligen bara jag som kan lyckas med sådant här om och om igen.. Ska se om inte bror eller pappa kan fixa det på något sätt när jag kommer hem! Lite massage eller något kanske kan få det att släppa!


Gammal bild på fin Flechen


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du vill :)

2011-11-25 @ 14:36:06
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback