Jag och Sune

2011-11-06 @ 17:47:35 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tävlingsdagen var helt ok. Första klassen (LD) red jag ordentligt i grunden och sedan red jag otroligt dåligt i omhoppningen. Sune har ju blivit så duktig på sistone så han hoppade klassen felfritt åt mig kan man väl säga.
Sedan var det ganska mycket kaos som Hanna sa, och allt blev rörigt. Jag skulle haft 5 eller 6 starter emellan mina två ritter men det tog nästan en timme innan jag fick gå in på banan igen..

Då red jag helt okej och lyssnade på vad Veronica sa till mig efter första klassen och försökte rida så. Dock la jag mig på mage och fegade lite innan en ganska maxad oxer och då tog Sune (som också tyckte den var ganska äcklig) chansen och stannade två gånger. Annars var han superduktig idag!


Filmen från LC:n!


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack ! :D

2011-11-06 @ 21:50:35
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback