Jag älskar er♥

2011-11-05 @ 23:04:26 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Låg just nu och tänkte på alla underbara minnen jag har med alla hästar jag rider just nu. De har lärt mig så himla mycket och vi har haft så himla roligt ihop! Skulle aldrig klara att förlora någon av dem, de betyder så himla mycket för mig!


Fleche Gallant, min första "egna" häst. Han har lärt mig vad ridning verkligen går ut på och trotts att han kan vara väldigt jobbig ibland så har han vunnit en stor del av mitt hjärta som alltid kommer tillhöra honom.♥


Sunshine Sandy Hill, ponnyn som ingen annan gillade men som fastnade i mitt hjärta. Tillsammans har vi utvecklats och byggt upp ett band mellan oss. Vi har lärt varandra mänger med framför allt har jag aldrig haft så roligt innan jag träffade henne, hon stal mitt hjärta med storm♥ Hon är ponnyn som alltid överraskar mig med nya bus men har alltid glimten i ögat. Utan henne vore jag ingenting♥


Boy, den perfekt ponnyn som lärt mig mängder. Han hjälpte mig komma ut på tävlingsbanorna och tillsammans har vi jobbat oss uppåt. Han lärde mig att lita på mig själv och att våga, utan honom hade jag fortfarande varit lite feg och varit stanat i min utveckling. Jag kommer alltid bära dig med mig♥

Ni är mitt allt och jaf älskar er mer än livet, utan er skulle jag inte klara en dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback