Hjärnan har semester

2011-11-02 @ 20:26:29 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Helt sjukt klantig är jag men jag har verkligen inte hjärnan på rätt ställe just nu! Tror ni inte att jag lyckades glömma kameran istallet idag igen? :O Snacka om att vara tankspridd eller vad? Helt borta i huvudet verkligen.. Men ska verkligen försöka få med den hem imorgon så att ni ÄNTLIGEN kan få se bilderna. Frida vad med och fotade mig och Flechen idag också så har massor av bilder att visa er när jag lagt in dem i datan och redigerat dem :)


Världens bästa Sanna och Fleche ♥♥


Kommentarer
Postat av: Berta K

sv. får verkligen hoppas det!♥

2011-11-02 @ 20:44:48
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/
Postat av: sanna

Du är världens bästa Hanna!! <3

2011-11-02 @ 21:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback