Fullt upp hela dagen

2011-11-11 @ 21:43:11 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har verkligen haft så himla mycket att göra idag att jag helt enkelt inte hunnit med att blogga förens nu. Var ju i skolan som vanligt och efter det hade jag utveklingssamtal -.-Något jag verkligen hatar att göra! Sedan blev det även en snabbis förbi Synsam och en snabb synundersökning för körkorten och tro det eller ej men jag ser helt prima enligt dom så det var ju skönt! Sedan blev det hem och börja en läxa lite snabbt innan jag begav mig upp mot stallet för dagens hoppträning! :)

Som sagt lite fullt upp och framför allt när jag inte är helt frisk heller utan hostar i mängder :(


Finaste Monster♥ rider inte honom nu på hela helgen då det är en annan tjej som ridit honom förr som är i jönköping nu så då ska hon trimma dressyr i helgen så att jag slipper det och kan busa i skogen istället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback