Foton på G

2011-11-24 @ 14:18:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Snart bär det av till stallet för att rida Skrållan men även för lite fotografering med Anna. Supersnäll är hon som erbjuder sig att ta lite bilder på mig och Skrållan, jag som har så få på oss två! Blir lite porträttfoton innan det hinner bli mörkt sen rider jag inne i ridhuset (tror jag) och motionerar henne.

Tänkte iallafall rida lite längre idag, så att hon får galoppera igång lite mer då hon var superseg i tisdags. Det är inte så att jag jobbar henne eftersom hon dels inte är ordentligt dressyrriden på många många år och dels för att jag är för stor och inte vill sitta och harva ridhuset..


Se fram emot nya bilder ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback