Eftermiddagen

2011-11-23 @ 19:49:59 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har tillbringat hela eftermiddagen med att plugga. Har en svenska debatt, två tyskaläxor och 5 sidor att läsa i samhällsboken tills imorgon så lite upptagen är jag allt. Dock har vi såkallat resursdagar efter lunch både imorgon och på fredag, så då slipper jag endel skola iallafall och det ska jag utnyttja och ge mig lite fritid!

Imorgon ska jag ju rida Skrållan igen och på fredag blir det lektion på ridskolan. Sedan i helgen blir det lite provridningar som ni får mer information om då! ;)


Och vill än en gång påminna er om TÄVLINGEN! Glöm inte att skicka in erat bidrag och ha chans att vinna. Det blir kanske en liten bonusvinst, vem vet.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback