Veckans fråga

2011-05-11 @ 21:51:15 | Gemensamt • Läsarfrågor | © DailyHorses 2013
Har tyvärr inte kunnat göra någon logga till denna kategori ännu eftersom datorn som mina redigeringsprogram finns på är inlämnad för lagning. Så fort den är tillbaka gör jag en och då kommer förhoppningsvis den nya designen upp inte långt efter det.

Och när man nämner designer, det är just det som veckans fråga handlar om!

VAD TYCKER NI OM VÅR DESIGN?

Skriv gärna också vad som är bra med den och vad som behöver förbättras nu till den nya!

Är mycket tacksam om ni svarar. :)


Random bild på sötaste Skrållan!


Kommentarer
Postat av: Siri

Hmm... menyn ligger fortfarande längst ner till höger, liksom under det att inläggen är slut :) Annars tycker jag att det är bra!

Kanske ni kunde ha någon bild på er/de hästar ni brukar rida också, där det står om er och lite om hästarna då, så har nya läsare lättare att komma in i bloggen :)



Det var mina tips det ;)

2011-05-11 @ 22:45:23
Postat av: Adina

Den är fin! Men precis som Siri skriver borde ni göra någon form av presentation i menyn för att nya läsare lättare ska sätta sig in i bloggen. Jättebra att ni visar tydligt att ni är två som skriver - både i headern och i slutet på inläggen!



Jag tycker dock att eran meny är lite tråkig, lite fler bilder där och kanske att ni ändrar att månadens läsare får en bildlänk istället? Det är mycket finare! :)

2011-05-12 @ 22:22:05
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Siri

Kanske att ni också kan ha större bilder, alltså typ ett snäpp bredare? De känns stundtals väldigt små, speciellt när motivet är på avstånd :)

2011-05-16 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback