Uteritt

2011-05-12 @ 21:13:33 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Eftersom Dannes stall (där jag jobbar) ligger bara 500m max ifrån Flechens stall så bestämde jag och Sanna oss för att vi skulle rida ut tillsammans idag eftersom jag ändå skulle rida ut på en av Dannes hästar!
Det blev en mycket härlig tur även om det kom några regndroppar på oss till en början!
Jag red femåringen Bink som är från Holland. En väldigt fin och trevlig häst måste jag säga!
Vi red bort till galopp banan där stockarna ligger och där trimmade Sanna lite på Flechen och han blev faktiskt väldigt fin! Bink fick bara gå lugn eftersom han tävlade igår och hoppade sin andra nolla till Falsterbo! Bara en nolla till i 1.20 sedan är han kvalad!

Sanna hade med sig sin kamera så det blev lite bilder iallafall!
Här kommer några på mig och fina Bink!







Flechens stora öron är ivägen lite här och där dock!
Men nu fick ni iallafall lite bättre bilder på fina Bink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback