Svar på kommentar

2011-05-26 @ 07:40:59 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ellen :) om BildBomb!:
Bilden på fuxen som hoppar i headern, är det en av era hästar?? :) svara gärna i ett inlägg om vem det är och vart hästen kommer ifrån :D eftersom exakt samma bild finns på en ridlägers-hemsida :p

Nej, det är inte en av våra hästar utan det är en av Vedbände Ridlägers hästar (deras hemsida är här). Det är jag som rider på Salsa, den ridlägerhäst jag brukar ha varje år jag åker till Vedbände och jag vet att den bilden har funnits på hemsidan. Jag gillar bilden väldigt mycket och det var därför jag tog den! :)

Det är denna bilden som finns på headern på mig och Salsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback