Studiebesök

2011-05-16 @ 16:01:08 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Varit iväg på studiebesök hela dagen. Mesta dels har jag åkt bil och åkt vilse och massa sådant men vi har även hunnit titta på lite olika ställen. Först var vi i ett travstall där alla hästarna gick på lösdrift. Jag är inte speciellt intresserad av trav men det var väl intressant att se.
Sedan åkte vi och tittade på ett active stable och kikade lite på hur de fungerade och så.
Har ni någonsin hört talas om vad det är? eller vill ni att jag ska berätta lite om det och hur jag ser på det?
Det var faktiskt ganska så intressant.

Men nu drar jag mig upp till stallet för en tur på Flechen!

Monster♥


Kommentarer
Postat av: Siri

har aldrig hört talas om det, så berätta gärna lite om det :)

2011-05-16 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback