Praktikdag

2011-05-03 @ 21:41:31 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som alla tisdagar var jag på min praktik idag ute på stall Sjövik hos tävlingsryttaren Erica Lantz. Idag var det fyra hästar som skulle röra på sig och jag red fram den ena åt erica innan hon trimmade lite och sedan gjorde jag iordning resten av hästarna till henne.
Efter lunchen så bortade jag 2 hästar så rena som det bara gick eftersom de skulle iväg på träning för Svante, en mycket duktig tränare!
Lite kort sammanfattning av min praktikdag :)


En av Ericas tävilngshästar, underbara lilla Lexi♥


Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig ? :D

2011-05-04 @ 16:55:58
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback