Dressyrprogram

2011-05-30 @ 20:56:16 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tro det eller ej men idag har jag faktiskt ridit mitt allra första dressyrprogram som jag har bedömts för!
Är ju inget större fan av dressyren som ni kanske har märkt men det var faktiskt ganska så roligt även om det aldrig skulle funka för mig då jag hade blivit uttråkad :P

Dressyren red vi i skolan som den sista delen i vårt skolmästerskap. Jag hade Elisa igen vilket jag inte var så nöjd med då jag inte tycker hon är speciellt rolig att rida. Men idag gav jag mig fasen på att hon skulle gå bra och det gjorde hon faktiskt! Eftersom hon har kronisk lymfangit i sitt högra bakben så han hon svårt att sätta det under sig när de ser ut som ett elefantben. Men idag var hon medgörlig och satte under sig båda bakbenen mycket fint och bar väldigt fin faktiskt!
Vi red bara en LB 1 men det var alldeles lagaom för mig och jag är jätte nöjs med dagen ritt!
Vi hade 214 i slutpoäng men jag har inte säknat ut prossenten än men ska försöka gööra det senare så skriver det sen i sånna fall. :)


Gammal bild på Elisa och min klasskompis.


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Okej ^^ Så kul :D



Okej ;)

2011-05-30 @ 22:11:28
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Louice

73,79% ;) Det såg sjukt bra ut på framridningen iaf ;)

2011-05-31 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback