Benskydd

2011-05-16 @ 20:46:56 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Någon dag denna veckan ska jag åka till Charlies Häst och Hund för att köpa benskydd till Kuhs till på söndag och även en egen nummerlapp så jag slipper låna av någon, nummerlapp kostar ju bara nån tjuga eller så.

Det med benskydd funderar jag lite på. Antingen ska jag köpa svarta eftersom det passar till allt, eller så köper jag mörkblåa eftersom det matchar resten av min tävlingsoutfit med mörkblått schabrak, mörkblå tröja och mörkblå ridhandskar.
Antagligen blir det Eskadron benskydd, men det beror helt på vad de har att erbjuda och priset såklart. Dessutom funderar jag på om jag bara ska ha framskydd eller bakskydd också. Han behöver ju inte bak egentligen.

Men vet ni något visst märke på benskydd som är bra? Tycker ni jag ska köpa mörkblå eller svarta? Och ska jag ha både bak och fram eller bara framskydd?

VS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback