Videos

2011-03-11 @ 16:23:07 | Gemensamt • Filmer | © DailyHorses 2013
Vad tycker ni om videos på bloggen?
Själv tycker jag att det är intressant med videos och ett roligt sätt att "följa" en blogg ofta när man inte alltid orkar läsa. Det kan däremot bli väldigt tråkigt om det är en video där man bara sitter och pratar om vad man gjort under dagen, när personens dag inte innehållit någonting roligt eller värt att veta.
Jag gillar när man visar videos när folk rider (om det är en hästblogg) eller när de visar upp saker (typ berättar om sitt största intresse på ett intressant sätt med bilder o.s.v), ger tips med mera.

Detta är ju mina åsikter men vad tycker ni?
Vill ni att vi ska göra fler videos och i så fall vad vill ni se i våra videos?
Det är viktigt att vi får reda på vad ni tycker så att vi kan förbättra bloggen.

Bara för att jag nu snackat om videos så visar jag bara snabbt en video jag mixtrade ihop med lite bilder på mig och saker som betyder något för mig (bestämde mig för att inte ta med människor om jag skulle missa någon eller om de inte ville vara med) och en på en klubbhoppning för er som inte sett. Ni kan ju berätta vad ni tycker om de olika filmerna. Gillar ni när vi visar filmer på våra tävlingar eller när vi rider?

Nu fick ni se lite mer vem jag är, när jag INTE är i stallet ^^.

Jag och Sune, förra klubbhoppningen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg gärna upp filmen får igenridningslektionen om ni har möjlighet. Vore kul att se!

2011-03-11 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback