Ojoj..

2011-03-10 @ 17:26:38 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Precis som för Hanna så har mitt internet inte fungerat på två/tre dagar nu. Väldigt irriterande och det är ju inte roligt när man har en blogg att uppdatera och veta att Hanna behövde göra det själv. Dessutom fungerar min mobil, mail eller skrivare inge vidare det heller så jag har haft lite problem.

Nu hoppas jag i alla fall att problemet med internetet är löst så att jag kan komma tillbaka till normal uppdatering på bloggen och dessutom kunna börja med vinnarens header.. Föresten, vill ni veta hur headern ser ut när jag är klar med den? Kommentera då så att jag vet så kan jag lägga upp den då!

Nu ska jag äta, vi ses senare!

Kuhs, redo för tävling!



Kommentarer
Postat av: Adina

Det skulle vara jätteroligt att se headern :D

2011-03-10 @ 21:08:19
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback