Mitt val

2011-03-18 @ 16:31:40 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som jag skrivit tidigare så har jag ju haft det ganska jobbigt med att välja vilken inriktning jag ska läsa i år två på gymnasiet. Det har stått mellan häst delen och naturvetenskap.

Idag pratade jag rätt länge med min rektor och vi kom fram till att häst är nog det som jag tjänar mest på att gå så som mitt liv ser ut just nu. Jag kommer alltså fortsätta att läsa häst ämnen i år 2 så som hovvård, hästhållning, ridning, häst och stallskötsel m.m.
Jag är faktiskt väldigt nöjd med detta och tror att jag gjorde sätt val eftersom jag är ganska trött på skolan just för tillfället.
Men samtidigt kommer jag ju naturligtvis läsa vanliga ämnen med, har valt till t.ex. matte C svenska C och engelska B för att göra det så lätt som möjligt för mig att kunna läsa vidare senare :)
Naturligtvis får jag även allmäna högskolebehörigheten så jag är nöjd med mitt val och hoppas på att det kommer bli bra :)


Det är ju trotts allt detta jaf lever för ♥


Kommentarer
Postat av: Samanta

Sv: Då vet jag!

2011-03-18 @ 18:48:41
URL: http://samantas.blogg.se/
Postat av: Samanta

Sv: Då vet jag!

2011-03-18 @ 18:48:41
URL: http://samantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback