Mellan landing

2011-03-21 @ 16:24:45 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är nu hemma och mellanlandar innan jag ska åka upp till Flechen en sväng och sedan vidare till ridskolan för ett us möte.

Dagen på Ölmastad idag har varit rolig och lärorik. Vi har fått frova på massor med roliga saker så som vända på ett litet område med mega stor ardenner, inte det lättaste vill jag lova eftersom hästen och vagnen tog upp nästan hela utrymmet och sedan skulle vi vända helt om. Klurigt och svårt men väldigt roligt och lärorikt!

För er som inte har provat på detta med kärning så tycker jag att ni borde testa, det är inget som jag vill sysla med då jag tycker att det går lite långsamt och händer för lite. Men det är väldigt roligt att pröva på och lära sig hur man gör. Det kan även vara väldigt bra att kunna grunderna i körningen för att få mer förståelse för hur andra häst människor tänker osv.

En rolig och lärorik dag som sagt! Men nu måste jag skynda mig till stallet så jag hinner med Flechen innan Us mötet börjar, vi hörs senare!



Bilder från dagen kommer förhoppningsvis senare ni får nöja er med en bild på en fjording jag har samma utrustning på sig som vi har använt oss av under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback