Lång dag

2011-03-24 @ 22:38:02 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det blev en väldigt lång dag i stallet, inte alls som jag hade tänkt från början. Först hjälpte jag till lite på lingondressyren, eller rättare sagt jag fotograferade eftersom jag inte kunde göra mycket mer med mitt knä och fot..
När det sedan var slut gick jag och Becka och hjälpte vår ridlärare som skulle ha ridlektion för ett antal killar och tjejer som aldrig ridit innan, de kom alla från samma kyrka och skulle nu testa på att rida.
Det var väldigt underhållande om man säger så och jag har fortfarande kramp i magen så mycket som jag har skrattat! Men det roligaste på hela dagen var dock att min ridlärare försökte få ihop mig med en kille från kyrkan, jag höll på att skratta ihjäl mig ett tag, för att inte tala om Becka och Frida..

Mer om det tar vi en annan gång, nu ska jag sova så jag orkar gå upp till skolan imorgon.


Dålig bild från den stora ardennern vi körde.


Kommentarer
Postat av: Siri

Haha! Sköen va kul!! xD

2011-03-24 @ 22:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback